NAVY BLUE STRIPES

Hei 9829; News flash: jeg har fått skille! Var superdeppa da jeg kom inn i leiligheten til Birte i sta og så at jeg ikke hadde fått noe farge i det hele tatt etter to timer i solen, men nå som jeg har kommet hjem ser jeg det. Woho! Feirer denne flotte nyheten med å ta solarium etterpå. Det er offisielt, jeg har blitt bitt av brunhetsbastillen. Som om det var noen overraskelse, jeg maler meg jo selv med selvbruning to ganger i uka om jeg ikke soler meg uansett. Hihi.


Dagens outfit: Bluse – HM // Shorts – Choies HER // Klokke og veske – Michael Kors HER! ( Nå har de fått inn vesken min igjen på nelly :D) // Hodebånd – Ebay. Mange som spør meg om det hodebåndet, og dere trenger bare å søke “headband ribbon” eller “headband bunnyears” på ebay så kommer det opp masse! 🙂

Etter solingen tok vi oss en tur til byen så jeg fikk handlet inn litt sminke. Nå sitter jeg her og er helt utsultet så skal ordne meg middag. Håper alle koser seg like mye i solen som meg 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg