I STRANDVESKEN


Bikini fra Victorias Secret 9829; Lommebok og nøkkelknippe fra Mulberry 9829; Hodebånd fra Ebay 9829; Carmex 9829; Verdens beste Biosilk HER 9829; iPhone 9829; Bodylotion HER

Dagens eksamenslesing: DONE! Nå sitter solen bare å venter på meg ute, og jeg gleder meg som en liten unge til å endelig få litt fregner på nesen og farge på de vinterbleke beina mine. Har ikke tatt solarium på over en måned heller (bloggerkrise), så fargen skal gjøre godt. Adios stinkende selvbruning som ødelegger lakenet mitt og får meg til å sette spørsmålstegn om jeg har bart! I dag skal jeg nyte livet på takterassen til Birte om hun vil det eller ei. Men først: en kjapp joggetur.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg