PRIORITERINGER

Men hallo for et vær! Hadde jeg visst dette da jeg sto opp i dag tidlig hadde jeg barbert av meg alt kroppshår og hoppet i bikinien. Det er ikke bare sol, men det er varmt! I stedet for å ligge å hvale meg på en eller annen takterasse tok jeg å gikk meg en tur i finværet. Zara syns det er så digg å løpe rundt i sola, så hun har iallefall kost seg idag.

Nå er det jo søndag og påsken er snart over. Takk gud for det, nå er jeg lei! Stengte butikker og spøkelsesbelagte gater her i Bergen har jeg fått nok av – og jeg er klar igjen for å starte skikkelig på hverdagen. Neste år blir det ikke bypåske iallefall, det er brennsikkert! Har savnet jentene i Molde så mye etter jeg ser alt de gøye de gjør på, og angrer bittert på at jeg ikke bestilte billetter hjem før. Ja ja, det kommer jo senere anledninger også. Skal jo hjem til Molde den 9.mai fordi lillebror skal komfirmere seg, så da kan jeg jo bli hjemme litt ekstra 😀


Hodebånd – Ebay // Genser – Zara // Bukser – BIKBOK // Sko – Converse

Resten av dagen skal bestå av tvserier og bollespising. Kan jo ikke glemme at det er søndag heller, selvom det er fint vær! Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg