CHILLING OG SPAGAT


Genser – River Island HER (adlink) // Joggis – BikBok // Sko – Converse // Veske – Michael Kors // Hodebånd – Ebay

Et lite tips til dere som vil ha slike hodebånd fra Ebay, søk på for eksempel “headband scarf” eller “headband ribbon” så kommer det opp utrolig mye fint! Det meste sendes vel fra Kina, men der kan de sakene sine 😉 Hihi! Du kan få de utrolig billig, tror jeg bestilte sånn fem stykker for 10-20 kroner per stykk.. Gratis frakt har mange også! Bare se at selgeren har minst 99% positive feedback så er du safe. Jeg har alltid fått varene jeg har bestilt iallefall. 

Her har dere gårsdagens chilleantrekk forresten. Ble taco og sofasliting med snickersis rennende fra munnvikene i går. Jeg og Birte fikk det også for oss at vi skulle prøve å komme ut i spagaten igjen, og jeg klarte det! Nesten iallefall. Med litt mer tøying så ser det kanskje mer elegant ut etterhvert også 😀 Birte sin spagat var irriterende nok bedre enn min. Hun la ut bilde på insta (birtestordal) til de som vil se!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg