JUST DID IT

For en digg treningsøkt! Først løp jeg 6km før det ble styrke på underkroppen senere. Knipset noen bilder med mobilen som jeg viser dere senere 😀 Nå er låra mine som to geleklumper og jeg gruer meg mildt sagt til å våkne til gangsperre i morgen tidlig.. Ble ingen soling på takterassen i dag dessverre siden klokken allerede er så mye, men vi skal nok kose oss denne fredagskvelden likevel. Snickersis og taco står på menyen, mmmm 9829;

Hva skjer med skitne speil og vinduer hos meg i dag forresten? FLAUT å vise på bloggen egentlig. Men men. Jeg skal skjerpe meg på den fronten.. Nå skal jeg hoppe i dusjen, kos dere ikveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg