WHEN THE SUN IS SHINING

HERREGUD folkens, det er sol med stor S i Bergen i dag! Det er så mye jeg vil gjøre, og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Jeg vil gå på fjellet, legge meg på en takterasse med vin i glasset, sitte å spise på en uteresturant hele dagen, bade i sjøen, turne i hagen – æææ det er så masse jeg vil når solen står på! Ut ifra bildet av den flotte tulipanen min å dømme burde jeg vel egentlig vaske vinduene i leiligheten. Men drit i det, regnet vasker vel vinduet neste uke uansett. 

Wohooo im so happy when the sun is shining! (Retardpoeng til meg selv). Med en gang jeg sto opp hopper jeg inn på badet av glede og sminket meg fort, tok på meg favoritt-hjemme-kostymet mitt som er denne singletten med verdens beste joggebukse – for så å knipse disse happybildene til dere over.

Men midt i min lille photoshoot kom jeg på noe.. Jeg har eksamen om under to uker, og jeg er ikke halveis i stoffet enda. Jeg har lovt meg selv å lese fire kapittel hver eneste dag fram til da. Så alle solplanene for dagen må dessverre settes på vent til jeg er ferdig med det. Buhuuu…. Jeg visste jeg burde stått opp tidligere, og ikke slumret i to timer!

Huff.. Tenkte forresten å ta litt bilder på trening i dag og vise dere noen supre øvelser for stumpen og underkropp 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg