ET LITE TIPS 9829;

Jeg får spørsmål omtrent hver eneste dag om tips til å gå ned i vekt, kosthold og trening. Det er så mye jeg vil svare på men som jeg rett og slett ikke klarer, fordi jeg er jo selv absolutt ingen ekspert. Men jeg har mange flinke mennesker rundt meg som gir gode tips og triks til både treningen, kostholdet og virkemidler som kan hjelpe på om man står litt fast på vekta. Jeg har egentlig vært litt imot proteinpulver tidligere, nettopp fordi jeg selv har tenkt at man får store muskler av å ta det. Man gjør jo altså ikke det bare av å ta pulveret, men det får nå være. 

Jeg fikk anbefalt å bestille meg Diet Protein-pulver som inneholder mindre kcal enn normalt, så de tre produktene under har jeg nå bestilt meg fra proteinfabrikken. Super Tan gleder jeg meg MASSE til å prøve, det er som betakratoren bare enda mer effektivt, og det burde virkelig gi meg en kickstart på sommerfargen. Må jo snart starte med å ta solarium! Rapid Burn kapslene helt til høyre skal hjelpe på forbrenningen. Noen utrolig spennende produkter altså, som jeg gleder meg vilt til å teste ut 😀


9829; Diet protein HER 9829; Super Tan HER 9829; Rapid Burn HER 9829;

 Og forresten! Alle produktene er på salg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg