ME AND MY BABY

Er ikke disse bildene fine? Noen skikkelig stemningsbilder fra i går 9829;

Hva gjør dere på i påsken egentlig? Jeg er så og si stuck i Bergen og har mest lyst hjem til Molde der venninnene drar på hyttetur i dag. Altså hvor jævlig dårlig går det an å bli på prioritering?? Burde jo ha bestilt fly hjem for LENGE siden! Nå er alle flybilletter utsolgt og jeg sitter her å surmuler.. På en måte er det kanskje lurt av meg å være i Bergen med tanke på at det kun er to uker til min første eksamen og jeg må lese – men samtidig så skal jo jentene på hyttetur. JEG VIL OGSÅ PÅ HYTTETUR! :(((((((((((((((((((((

Skal virkelig prøve å gjøre noe fornuftig i dag, så nå skal jeg starte lesingen.. Wish me luck!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg