BIG ASS


Tee – Zara // Bukse – BIKBOK // Veske – Accezories // Sandaler – Zara

Er det bare meg, eller fikk jeg litt Kardashian ass i disse buksene? Haha! Kanskje ikke fullt så stor, men på god vei? Jeg har egentlig alltid hatt litt “ræv”, men jeg vet ikke helt om jeg syns det var fint eller mindre flatterende i dagens antrekk, hva syns dere?

Idag har vi vært en tur å handlet inn litt nødvendigheter til leiligheten. Typ sengetøy, hundeskåler, klesrulle, lysestaker, kjøkkenting osv. Sånne kjedelige voksenting som jeg utrolig nok faktisk syns er ganske koselig. Har virkelig fått sansen for interiør den siste tiden, og bruker nesten mer tid på det enn klær! Hvem skulle trodd det? Gleder meg til å vise dere leiligheten når den er ferdig, for fy så fin den kommer til å bli. Enda en hel del som mangler, men verken jeg eller Kristoffer orker ikke kjøpe inn masse billig drit bare for å fylle opp, og velger heller å avvente litt med ting så vi heller får gjort det skikkelig 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg