SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Kan du ta bilde av alt du spiser på en dag? nydlig kropp!
Så hyggelig, tusen takk! Jeg kan sikkert ta bilder av alt en dag, men akkurat nå holder det kanskje med at jeg skriver det? 🙂 En vanlig matdag ser som regel sånn ut for meg:
Frokost: Tre rugsprø med makrell i tomat, ett glass skummet melk (2dl ca.).
Lunsj: To/tre egg og 50g røkt laks (om jeg har trent), eller speltlomper med div pålegg om jeg ikke har trent.
Middag: Kylling, kjøtt eller fisk – med fullkornspasta, masse grønnsaker eller rett og slett bare salat 😀 Elsker kyllingsalat og tacosalat med masse hjemmelaget guacamole!

Så imellom disse måltidene spiser jeg alt ettersom jeg er sulten. For eksempel skyr, flere speltlomper, mager vaniljekesam med bær osv. Viktig å få i seg nok mat!

Hei, jeg har lest bloggen din leeeeenge! Og husker derfor da du og Bea var venner og begge hadde veldig populære blogger. Så lurer jeg på om dere fortsatt har kontakt? Siden det ikke virker slik, hvorfor ikke?
Nei vi har ikke hatt noe særlig kontakt etter hun flyttet fra Molde egentlig.. Det var jo litt fjortisdrama den perioden, som jeg tror vi begge ler av den dag i dag! Haha. Men jeg har ingenting imot henne nei, og vi har ingenting vi “krangler” om den dag i dag 🙂

Hva er ditt neste reisemål?
Godt spørsmål! Skulle jo egentlig hjem til Molde i påsken, men det ble det jo ingenting av. Noe som er sykt dritt fordi jeg hadde gledet meg VELDIG! Men ja, ellers blir det ikke noen reising før til sommeren, da tenkte jeg meg en tur til Spania med Guro, også skal jo såklart jeg og Kristoffer på kjærestetur 😀 Kanskje Hellas? 

Hva skal du studere i bergen? Hvilke fag bestod du ikke på vgs?
Jeg har søkt meg inn på BI på PR og markedsføring, så jeg starter på det til høsten om jeg består alle eksamene jeg har nå. Jeg har ikke siste året fra vgs, så disse to årene etter har jeg tatt opp de fagene. Nå har jeg historie, spansk (fire eksamener i spansk!!!!) og samfunnsgeografi igjen før jeg er heelt ferdig med vgs. Sliter veldig med spansken, med tanke på at jeg har både spansk1 og spansk2 og ta opp. Håper virkelig jeg består, har så lyst til å starte på studiene nå! 

Hvor tynn skal du bli?
Jeg har virkelig ikke tenkt over hvor “tynn” jeg ønsker å bli. Mitt store mål er å føle meg vel i bikini bl.annet, og generelt ha en kropp jeg er fornøyd med. Det er jo veldig individuelt fra person til person, så jeg ønsker ikke å gå inn på mine små “komplekser” om dere skjønner 🙂

Hva syntes du om de bloggerne du har møtt? Er dere like gode venner som dere framstår noen gang?
Opp igjennom “bloggkarrieren” min så har jeg vel møtt de fleste tror jeg? Det er en liten bransje vi holder på i. Men vet dere hva, omtrent alle jeg har møtt har jeg blitt positivt overrasket over. De er så søte og snille alle mann, og jeg har fått utrolig mange venner igjennom bloggingen 9829; 

Hvor får du mat og trenings inspirasjonen fra?
Du, det er veldig vanskelig å svare på. Jeg vet jo selv at det er umulig å gjennomføre et strengt treningsprogram med et bra kosthold om man ikke er motivert. Da blir fristelsene alt for store og lette å ta. Det sa vel bare stopp for meg på et tidspunkt, og da fikk jeg nok. Jeg klagde jo lenge på at jeg hadde lagt på meg sånn etter at jeg flyttet til Oslo, men jeg gjorde ingenting med det. Nå kunne det ikke falt meg inn å leve den livsstilen jeg hadde i hovedstaden, for trening og sunn mat er noe jeg brenner for per dags dato. Jeg føler meg så utrolig mye bedre, både fysisk og ikke minst psykisk! Jeg var veldig sliten siste månedene i Oslo, og det kommer nok mye av livsstilen med mye alkohol og usunn mat. Om man virkelig vil starte på treningen burde man først og fremst ta et oppgjør med seg selv og finne ut om dette er noe du er motivert til. Alle kan klare det om man bare endrer tankemåten litt! 

Så bildet av deg på Facebooksiden hvor du hadde løpt 11 km i dag! Så flink du er 😀 Lurer på hvilken hastighet du løper og hvor lang tid du bruker?
Tusen takk! 😀  Jeg løper på mellom 11 og 16. Da løper jeg cirka tre sanger, før jeg har “pause” én sang der jeg går på 7. Med det tempoet løp jeg mila på 58 minutter, og 11km på rundt 65 minutter. Den siste kilometeren ble litt treig fordi jeg gikk endel. Dere kan forresten følge meg på facebook HER, der oppdaterer jeg fra hverdagen min ting som ikke kommer på bloggen!

Hvor har du kjøpt new balance skoene dine og hva kostet de?
Jeg kjøpte de marineblå på boozt HER og de lysblå på nelly HER. De koster mellom 7-800 kr 🙂 Fant nettopp ut at new balance også har startet med treningsklær! Se så mye fint 😀 


HER // HER // HER


HER // HER 

Du skriver selv at du bruker mye sminke, og nesten ikke vil gå å ut døren uten. Hvordan er det når du er sammen med kjæresten din? Må du sminke deg hele tiden, eller går du uten sminke om dere ikke skal noe spesielt?
Siden vi bor sammen nå så kan jeg jo ikke gå rundt med full sparkel dagen lang. Han sier jo at han ikke ser forskjell når jeg ikke har på meg sminke og skjønner ikke hvorfor jeg bruker tid på det, men jeg føler meg ikke vel uten rett og slett. Det kommer vel med årene 🙂 Så ja, jeg går uten sminke forran han uten problem! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg