KASTRERT PÅ SPINNING

Nå skal dere høre her.. I går kveld følte jeg meg sprek som pokker og bestemte meg for å melde meg på spinning på Sats i dag tidlig. Siden jeg skal fylle på restylane senere i dag var morgentimene den eneste muligheten jeg fikk til å trene. I dag tidlig derimot, følte jeg meg ikke like fresh. Men siden jeg allerede hadde meldt meg på spinningen og det var for sent å melde seg av måtte jeg bare dra den slitne stumpen opp fra dyna og ned på Sats. Jeg kom  inn i salen, satt meg på sykkelen (som forsåvidt kastrerte meg, hvorfor er setene så harde?) og trampet ivei. Femten minutter inn i treningstimen fant jeg ut at dette gadd jeg faktisk ikke, og alle mulige unnskyldninger kom inn i hodet mitt. Sånn som “jeg er jo støl etter i går”, “jeg er så sulten, burde nok ha spist frokost” og “men herregud jeg har jo dårlig tid, må hjem å dusje NÅ!”. Jeg fant på så mange unnskyldninger at jeg faktisk hoppet av sykkelen og dro hjem, såvidt halveis inn i timen. Så det ble ingen trening på meg i dag, men det er kanskje like så greit siden psyken min er såpass lat.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg