SKALLEBANK OG HUNDETRENING

Da var det søndag igjen gitt, og her ligger jeg i sengen med skallebank og inngrodd sminke fra i går. Lenge siden sist, gamle kleinesøndag! Som dere sikkert kan tenke dere fram til så har jeg ikke gjort så mye i dag. Bakre proteinrike scones til frokost og så har vi faktisk lekt med Zara i dag! Hun blir så glad når jeg gjør det så skjønner ikke hvorfor det ikke er oftere.. Så har Kristoffer lært henne noen nye triks, hun har blitt så utrolig lydig nå at det er helt imponerende. Alt hun kunne før var “sitt” og “bli”, det hadde liksom jeg lært henne på tre år! Mens hun kom aldri når jeg ropte på henne og gjorde egentlig som hun ville. Nå, derimot.. Gir hun labb, dekk, kommer når vi roper og trenger ikke gå tur med bånd fordi hun er så lydig!

Se så fin hun er 9829;

Nå skal vi se en film i sengen og bare kose oss. Senere i dag skal jeg en tur på trening om formen tillater det, men det regner jeg med skal gå fint! Under finner noen snapshots fra iPhonen:


Kom forresten plutselig på at jeg hadde tatto i nakken i går! Sto bare å speilet meg for å sjekke om selvbruningen var bra, også så jeg den.. Haha. Noen som husker da jeg tok den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg