AND ALL THAT MAKEUP..

Jeg husker da sminke for meg kun var å ta på seg maskara og litt pudder over fjortiskvisene. Ikke brydde jeg meg om verken solpudder, concealer eller øyenskygge. Åh, alt var så enkelt da! Nå går jeg såvidt ut døren uten sminke, og jeg kan til nød kun bruke ID-pudder og nothing else – men det er kun til å dra på trening i såfall. Nå MÅ jeg ha både colcealer, foundation, ID-pudder, solpudder, rouge, øyenskygge, lip-tinter, maskara, øyenbrynspenn og dipliner for å gjøre meg klar. Herregud, det var en lang liste, men sånn har det faktisk blitt altså. Sminke gjør underverker! Bare se på bildene under, syns iallefall det første er helt sykt.


Syns contouring er så sinnsykt kult, har så lyst å lære meg denne sminketeknikken selv! Se for en forskjell da, WOW 😀

Hvilken sminke MÅ dere ha i sminkepungen?

Bildene fant jeg her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg