BLOGGPRAT

I dag har jeg vært på lunsjdate med Trine Grung, og det var kjempekos. Jeg og hun har jo vært med i denne bloggverdenen i utrolig mange år nå, og det er alltid like gøy å mimre hvordan det hele startet. Husker første gang jeg møtte henne, da var det en 15 år gammel, melanotanbrun fjortis i 15 cm høye hæler som kom vinglende nedover Karl Johan for å ta vår første kaffe og bloggprat. Det er jo seks år siden! Herlighet, tenk at vi har holdt på så lenge… Da inneholdt innleggene mine en random tekst med alt fra hvilke buss jeg tok til skolen til hvor mye smør jeg hadde på brødskiva, og jeg hadde alltid bare ett bilde. Et bilde med dritdårlig kvalitet vel og merke! Bloggene nå til dags er jo sinnsykt proffe i forhold.


Cæsarsalaten på hotell Admiral, utrolig god!

Vi satt lenge å skravlet over lunsj på hotellet hun bor på, Clarion Admiral. De har pusset opp nå, og herres så fint det var der! Var med henne opp på rommet en tur etterpå, og det er alltid like mye å lære av henne. 


Kåpe – Zara // Bluse – HM

Koselig dag. Nå skal jeg og Kristoffer straks på kino sammen, og vi har nettopp kommet hjem etter en koselig date på Sumo. Skikkelig kjærestekveld 9829;

Hva er din plan for kvelden?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg