BOBLER OG SNIKKSNAKK

Hola hola 9829; Noen som koser seg med nellysalget eller? Det har jeg iallefall gjort! Hihi. Må titte innom en tur ikveld og, jeg har hatt det alt for travelt i dag så tiden ble alt for knapp i sta. Skjønner virkelig ikke hvordan klokken kan være halv seks allerede, jeg har vært våken siden klokken syv i dag og likevel har dagen gått latterlig fort. Legg forresten merke til hvordan jeg strategisk plasserte når jeg sto opp i en setning, syns dere ikke det fortjener en klapp på skulderen? Hehe. Jeg har jo mulighet til å sove egentlig så lenge jeg vil hver dag, men om jeg faktisk skal føle meg vel i hverdagen så MÅ jeg stå opp før klokken åtte. Det høres sykt rart ut, I know – men om jeg føler jeg sover vekk dagen så føler jeg meg jo også mislykket. Makes any sence?

Nok prat om tid og tull. Over ser dere gårsdagens middag, så enkelt men så forbanna godt. Ovnsbakt laks med fullkornspasta og asparges. Jeg var sikkert på at jeg hatet asparges, for sist gang jeg spiste det smakte det som sur promp og dårlige egg. Men det må jeg si altså, etter middagen i går må jeg si det har blitt en favoritt!

I dag har jeg handlet inn litt til i morgen, da kommer kjæresten min hjem etter nesten to måneder borte. Sykt! Heldigvis er dette bare et engangstilfelle, og han kommer ikke til å bli borte så lenge mer. Tenk at han ikke har sett leiligheten vi skal bo i engang, haha. Den er SÅ fin! Har derfor vasket og fikset den superfin til han kommer, pluss kjøpt inn en champagnebøtte og litt bobler på vinmonopolet som skal stå klart til han kommer i morgen. Viktig å feire at han endelig er hjemme i Bergen 🙂 Og ja, så handlet jeg endel mat inn til kjøleskapet også. Det er det BESTE jeg vet, og jeg elsker virkelig å bruke penger på masse sunn mat slik at kjøleskapeet alltid er fullt.

Så ja, det var min dag. Nå sitter jeg å koser meg med et glass iskalt pepsi max mens jeg manner meg opp til å hoppe i dusjen. Det er ikke så lenge siden jeg kom fra trening, er av en eller annen grunn sykt sliten i kroppen i dag, så det ble bare 5km på mølla. Bedre enn ingenting! Får komme sterkere tilbake i morgen.


Mitt faste etter-trenings-måltid.

I Bergen er været som vanlig DRITT, derfor blir det nok bare chilling resten av kvelden. Hva er deres planer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg