BEAUTY LOUNGE

// Sponset behandling

 

Her ser dere mine fine akrylnegler som jeg la hos Beauty Lounge i dag. Den daglige lederen Amra har startet salong i Bergen sentrum for bare noen måneder siden, men har selv jobbet innen faget i mange mange år. Hun var utrolig dyktig, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med neglene mine! Syns det er litt vanskelig å beskrive hvor fornøyd jeg er uten at det virker påtrengt på noen måte, men dere skal vite det at jeg ikke ville anbefalt noe til dere lesere jeg ikke står inne for 100% selv. Fra nå av kommer jeg til å gå fast på Beauty Lounge, som ligger rett ved Tinghuset og Steve Perrymann (sportsbutikken) i sentrum. 

Valgte å pynte meg litt ekstra i dag med ekte Swarovski diamanter på begge ringefingrene, hvordan likte dere det? 

De har også vippeextensions, pedikyr, makeup, voksing, masasje og egentlig alt en skjønnhetssalong kan tilby. Jeg kommer også til å legge vippene mine der, men siden jeg har ganske freshe vipper enda kommer jeg til å vente noen dager med det. Om dere lurer på noe så bare legg igjen en kommentar, og infoen til salongen ser dere på visitkortet under 9829;

Gå inn på facebooksiden deres HER om dere vil se flere bilder eller ha mer info! For timebestilling kan dere ringe eller sende sms til 408 72 160.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg