KYSSEFAIL


Hahahah jeg ler meg IHJEL av “”””””””kyssebildene”””””””””” til meg og Kristoffer, det ser jo helt grusomt ut! Haha. Syns synd på folk som må se oss kysse i offentligheten..

Hei forresten 😀 Har hatt en superfin dag her i København, sola skinner og vi pluss en million andre turister satt nede ved brygga og nøyd en deilig lunsj pluss en flaske cava i solen. Det var faktisk så varmt at jeg nesten kunne sitte bare i singletten! Nå er sommeren på vei og jeg kunne ikke gledet meg mer. Åh 9829;

Prøver forresten å holde kostholdet mitt sunt selvom jeg er her nede og vi kun spiser ute på resturant til hvert måltid, men jeg må innrømme det var fristende å spise pomfiten Kristoffer fikk til burgeren sin. Han gjorde ikke direkte saken bedre av å legge alt på fatet mitt mens han sa “versågod”, og jeg begynte seriøst å sikle nedover munnvikene og måtte nesten binde hendene mine bak stolen før jeg kastet meg over chipsen. Jeg klarte faktisk å la være å spise, HURRA! Tenkte å ha spisedag i morgen eller på søndag, og da skal jeg seriøst bruke HELE dagen til å spise alt mulig dritt jeg kommer over. Fy, som jeg gleder meg.

Noen bilder fra i dag:

Ikveld skal vi ut å spise på en dødskoselig resturant vi gikk forbi i sta, den så fantastisk fin ut så håper maten er like bra 😀 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg