PAKKING OG TIPS

Denne dagen gikk jo ikke fort i det hele tatt! Plutselig er det snart leggetid og jeg har fremdeles en million ting å fikse før avreise i morgen. Nå har jeg forsåvidt pakket ned alle klærene mine osv, men jeg mangler fremdeles hygieneproduktene pluss alt jeg må ha med meg til Zara, så må jeg vaske reiseburet og teppene hennes også. I siste liten, som alltid. Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter litt med å få plass til alle klærene mine, selvom jeg faktisk har tre kofferter jeg skal ha med meg. Alt er liksom like viktig i hodet mitt. En slitt tangatruse er like mye prioritert som den nye kari traa ullundertøyet mitt liksom. Prioriteringer ass..


Jeg har forresten tatt i magepiercingen min igjen! Syns plutselig den ble for fjortis så jeg tok den ut, men nå syns jeg magen min ser ut som en rar ballong uten så nå måtte jeg bare ta den i igjen. Har bestilt en hel haug med piercinger fra ebay til sommeren, moro med variasjon! Bare søk på “belly button piercing” der inne, så kan dere kjøpe masse piercinger til typ 10kr eller billigere 😀

Enda et tips jeg har er lip tinteren under:


Denne fikk jeg i en random goodiebag på et body shop event for over et halvt år siden, og jeg er heeelt avhengig! Min hadde dessverre blitt tom så jeg dro for å kjøpe ny i dag. Denne gir en helt sykt fin farge til leppene og holder i timesvis. Det ser ut som en lipgloss, men det er det ikke. Den tørker inn på noen sekunder og ligger egentlig bare som en farge. Den koster 149kr på The Body Shop.

Det var dagens tips fra meg! Nå må jeg komme meg i seng. Flyet mitt til Bergen går klokken 15.25 i morgen ettermiddag, og før det har jeg endel ærender pluss spinning klokken 11. Moro!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg