DOPET AV SOLEN

Herreguuud for en deilig dag! Sola har endelig kommer fram og da blir jeg så glad at jeg vurderer nesten å dra på ski i dag. Som dere vet hater jeg jo å gå på ski, men sola er som et dop for meg som får meg til å gjøre ting jeg virkelig ikke vil. Eller kan. Har allerede vært på trening i dag, ble litt styrketrening i dag til dere som er jeg redd for at jeg kun trener cardio. 

Akkurat nå kom mamma nettopp hjem fra jobb (dagens høydepunkt), og hun står på kjøkkenet og lager middag. Det blir så trist å flytte å igjen måtte lage sin egen mat, nå som jeg har blitt vandt til at slavemamma gjør slike ting for meg. Kanskje jeg kan omdøpe rollen som slave over til Kristoffer? Meheh, i think so!


Er ikke denne vesten fin forresten? Hadde helt glemt at jeg hadde den! Så fin mot sommeren 😀 Kan brukes til trening og hverdags. Den finner dere HER. Treningsgenseren er fra HM, tightsen fra Cascall og skoene fra Nike.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg