REALITY CHECK

For en dag da dere! Har hatt en super bloggete dag i dag, med bl.annet påfyll av vipper, trening og solarium. Haha, jeg har så meningsfyllt liv 9829; I mellom slagene har jeg derimot pakket ned litt til jeg reiser på onsdag. Jeg mener, jeg trodde to svære trillekofferter, pluss en stor bag til å ha i håndbagasjen, pluss en veske skulle være nok plass til å få med meg alt av klær, sminke osv som jeg “trenger”. Det er tydeligvis forbanna mye jeg absolutt “””””””trenger”””””””” for å overleve. Kanskje på tide å ta en liten reality check og innse det at jeg kan ha et ganske så flott liv selv om jeg ikke har tre forskjellige håroljer som beskytter mot rettetanga, eller ti hvite singletter som jeg MÅ ha fordi de er forskjellige i sømmen. Gud bedre meg, skjerpings!

Til dere som bor i Bergen: Hvor trener dere? Jeg har vært med en venninne å trent på vektertorget (?) eller hva det heter, men der tror jeg ikke jeg vil melde meg inn. Tenker mest på Sats siden jeg trente på Elixia i Oslo, og det er vel litt av det samme? Liker en variasjon av egentrening pluss gruppetrening, og da burde Sats være bra! Dessuten ligger senteret rett ved bybanen slik at det ikke er så langt fra meg å dra. Har dere noen andre tips? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg