VIPPER OG KATTEREDSEL

God morgen! Nå har jeg nettopp vært ute å luftet rottemor og skal hive meg i bilen for å dra på en times roadtrip. Skal fylle på vippeextensione mine skjønner dere! På onsdag så flytter jeg jo (ææ jeg gleder meg sånn!), så i dag blir en travel dag om jeg skal si det mildt.. Hva er greia med å utsette ting til siste frist egentlig? Dette er noe jeg gjør hver eneste gang, og hver gang jeg gjør det så tenker jeg at jeg skal skjerpe meg til neste gang det skjer noe. Hjernen min er like mottakelig for sånne ting som en katt som skal lære seg sitt på kommando. Det funker ikke. Apropos katter, jeg syns de er så sykt skumle! Var hos tante og onkel i helgen vettu, og tror dere ikke de har en tiger av en “pus”? Jeg satt der å var livredd for at den skulle angripe meg eller begynne å leke med de lange vippeextensione mine! Heldigvis overlevde jeg da, obviously. Grunnen til min kattefrykt er nok fordi da jeg var liten så klorte katten til bestemor meg i trynet. Helt uoppfordret!!! 

Huff for et meningsløst innlegg. Blogges senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg