STRAPPY SINGLET

Woho, da var det sunday funday! Eller ikke? Jeg for min del var ute sammen med mr.rødvin i går, men merkelig nok ble det en veldig rolig kveld. Satt bare på en vinbar i Molde som het Syd i en liten time før jeg dro hjem. Stort klapp på skulderen til meg! Har likevel vondt i hodet i dag, det er tydeligvis ikke lov til å ha det moro uten å lide for det dagen derpå. Driiittt… Hadde på meg min nye topp fra HM i går, den er så fin! Kjøpte den i dus rosa også. Koster bare 99,-! Bare dumt den er utsolgt omtrent overalt.. Håper de har den i flere farger i Bergen!

Heldigvis har de mange strappy topper på nelly, åååh ME LIKE! 😀 


1. HER // 2. HER // 3. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER

Hvilke likte dere best?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg