OUTFIT FAIL

Av og til kunne jeg ønske dere lesere fikk se absolutt alle bildene som lå inne på minnekortet mitt etter en endt økt med outfitbilder. Det blir seriøst tatt minst 150 bilder, og kanskje 5 av de er ok nok til å legges ut på bloggen. Resten er bare en svær mølje med lukkede øyne, dobbelthaker, hemmahender eller håret til alle kanter. Jeg skjønner ikke at det går an å være så ufotogen som det jeg kan være til tider.. Under finner dere et lite eksempel.


Skulle liksom ta bilde av antrekket bakfra, men ble visst litt rompesprekk der ja!


Her ser det ut som om jeg spotter en chrispy chicken i det fjerne..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg