LIVET ETTER EXTENSIONS

Aner dere hvordan det er for meg å være omtrent den eneste på topplisten uten extensions? Det burde vært en lov mot det! En hun-er-alt-for-naturlig-lov som kaster oss ut av listen om vi ikke har extensions,fyller restylane eller tar silikon. Herlighet, så fort jeg mister vippeextensione mine og restylanen sklir ut så blir jeg…..nesten helt naturlig. Det har jeg ikke vært siden jeg ble født! Nå er jeg både bleik, har naturlig hår og holder de siste vippeextensione mine fast med både henter og ben. Jeg kan ikke. Jeg klarer ikke! Å ta ut extensione skulle liksom være et svært vokse-opp poeng, noe jeg følte jeg var klar for. Men seriøst dere, det er jeg ikke. Jeg føler meg som en gråmus av en bibliotekar som nå på toppen av kransekaka har en hårfarge jeg virkelig ikke trives med. Jeg vil ha tilbake blondfargen min, eller ombreen min. Ikke en mellomting! 

Jeg savner tape-extensione mine som var et helvete å ha på seg i syden, som tok to timer å føne tørt og som gjorde slik at jeg fikk kroniske nakkeskader fordi håret var så tungt. Livet etter extensions har bare gått en vei, og det er nedover på fabolous-skalaen min. Jeg går i treningsklær hver eneste dag, og har blitt – hva kaller de det igjen…hmmm.. naturlig “pen”? Gosh, denne dagen så jeg aldri komme. MelanotanJulia med glitterøyenskyggen har steget enda et steg på voksenstigen.

Jeg fikk aldri muligheten til å sørge ordentlige over tapet mitt, så jeg vil nå at alle bloggleserne mine tar et minutts stillhet for håret som har gått vekk. La det hvile i fred.

Sånn.

Håper dere skjønner at jeg bare tuller. Litt iallefall. Jeg savner veldig å ha langt hår, men siden jeg tar trippel dose b-vitamin hver dag burde det vokse fortere en svint! Merker faktisk at det har vokst endel allerede. Håret mitt har jeg bleket med striper én gang, og jeg må nok gjøre det et par ganger til før jeg er helt fornøyd. Syns ikke jeg kler fargen min særlig godt, selv om den er veldig fin nå. Hva det angår vippeextensions og restylane så kan dere ta det helt med ro, det skal jeg ikke slutte med før jeg er død og noen drar sprøyta ut av hånden min. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg