SNEAKPEEK PÅ DEN NY LEILIGHETEN

Nå er det bare en drøy uke til jeg flytter, æææh jeg er så spent! Fikk noen mobilbilder av leiligheten, men kan love dere at den er tusen ganger finere i virkeligheten! Helt nyoppusset og fin9829; Skal få tatt noen skikkelige bilder med speilrefleksen når vi har overtatt og flyttet skikkelig inn. Den neste uken gjelder det bare å prøve så godt jeg kan å begrense klær/sminke/sko/hygieneprodukter OSV ned i to store kofferter pluss håndbagasje. Jeg skal nemlig ta fly nedover siden jeg har solgt alle møblene mine og ikke har bil jeg kan kjøre. Men men, jeg har jo mye dritstygge klær jeg ikke bruker uansett, kanskje dette er en unnskyldning på å gi slipp? Av og til har jeg sånne ekstreme samlere syndromer over meg, og det skremmer meg litt. Vil ikke våkne opp en dag med pizzaesker over hele gulvet med kakerlakker og slanger (det var seriøst en dame på “ekstreme samlere” programmet som hadde en død slange i huset sitt!!). Det er en syk verden.

Og apropos syk verden. Så på et rart program i sta der det var en kvinne som var avhengig av å spise den kremerte asken til sin avdøde mann. HerreGUD hva feiler det folk. Runder av her før jeg tar helt av, nattasuss til dere fine leserne mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg