KJAPT OG SUNT MIDDAGSTIPS

Heiheiheihei! Så hyggelige dere er i kommentarfeltet på innlegget under da, veldig moro å lese igjennom for en avdanka toppblogger 😉 Hehe. Nå er jeg ferdig med den saken, og bloggingen fortsetter altsåååå. Tenkte å komme med et kjapt middagstips. Det er veldig viktig for meg at ting er enkelt å lage, rett og slett fordi jeg hater å lage mat og har ikke særlig god tålmodighet på kjøkkenet. Middagen i dag er derfor kjempelett og veldig veldig sunn 🙂


Du trenger:
>> Salmalaks eller normal laksefilet
>> Lett creme fraiche
>> Champinjong eller aromasopp
>> Valgri salat

Først steker du laksen og soppen hver for seg, mens du krydrer det godt med salt og pepper. Når alt er ferdig stekt blander du det sammen og tilsetter cirka tre store spiseskjeer med creme fraiche. Bland godt sammen og la det putre i underkant av fem minutter mens du rører rundt en gang i blandt. Hakk opp salat eller whatever du ønsker som tilbehør.


Ser det godt ut? Nei, faktisk ser det helt jævlig ut. Men det er både sunt og smaker nyyydelig 🙂

Nammis! Nå er jeg straks klar for trening, har vært flink å trent styrke hele forrige uke, derfor skal jeg trene cardio i dag. Har som mål å løpe minst åtte kilometer, men vi får se hvordan det går. Kondisen er ikke akkurat på topp om dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg