HUDSMINKEN MIN

Føler jeg er veldig snill med leserne mine for tiden altså, dette er andre innlegget i dag jeg har fått tips om i kommentarfeltet! Kom gjerne med masse tips til ting jeg kan blogge om, det er ikke alltid kreativiteten er på topp 😀 Nå tenkte jeg å skrive om hudsminken min, så kan jeg skrive om øyne en annen dag 🙂 Jeg bestiller enten sminken min på blush.no, eller så kjøper jeg de merkene som ikke er på blush på for eksempel taxfree! Ordentlig kvalitetssminke kan være så utrolig dyrt, så det er veldig bra at prisene på blush er så lave (pluss gratis frakt), og at man kan handle på taxfree når man er ute å reiser 😀 

Under finner dere mine hudsminkerutiner step by step:


1. Concealer fra MAC, den er seriøst verdens BESTE! Den dekker absolutt alt, og av og til så bruker jeg den i hele ansiktet slik at det nesten blir som en foundation. Haha! Men som regel bruker jeg den rundt øynene, rundt nesen og litt mellom øyenbrynene. Denne kjøper jeg på taxfree (eller om det er krise på KICKS eller butikker som selger MAC.//  2. Foundation fra Clinique. Denne fikk jeg anbefalt i sommer, og har vært en favoritt siden da. Jeg får så fort fet hud i fjeset utover dagen, men denne holder meg matt og fin dagen lang. Denne kjøper jeg på blush, link HER 🙂


3. Over foundationen bruker jeg litt Bare Minerals pudder (av og til dropper jeg foundationen også og kun bruker pudderet). Da får jeg en utrolig fin glød i fjeset, og sminken sitter enda bedre. Denne kjøper jeg også på blush, link til pudderet HER (nå på salg til bare 199) og kosten HER. // 4. Matterende pudder som jeg faktisk startet å bruke bare for et par uker siden. Den er egentlig mye lysere enn bildet viser, og jeg bruker den mellom øyenbrynene og litt opp i pannen, på nesen, under øynene og litt ut i kinnene pluss haken. Liker så godt når de områdene er lyse! // 5. Solpudder fra Guierlan Teracotta, et pudder jeg alltid har brukt. Den har jeg under kinnbenene, øverst i pannen og på en måte rundt ansiktet for å forme det bedre. Den kjøper jeg også på blush HER.

Så, der har dere hudsminken min! Er ofte jeg bare bruker ID pudderet og dropper foundationen, men som regel bruker jeg begge deler for da føler jeg at alle fregnene mine osv blir ordentlig dekt 🙂 Noen av linkene er adlinks.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg