CASUAL SATURDAY

Hva er greia med at den ENE dagen jeg faktisk gidder å sminke meg her hjemme, så er jeg stuck hos mamma og ingen av venninnene mine kan  møte meg? Jeg er helt alene hjemme og mamma tok bilen og bare “hadebra jeg skal ha den i heeeele dag hihihi”, mens jeg bare lå i fosterstilling og gråt på gulvet mens hun gikk ut døren. Resten av venninnene mine er enten fyllesyke eller på jobb, så da får jeg bare gå rundt i sirkel med sminketrynet mitt til ikveld da. For da skal jeg være sosial skjønner dere. Jeg og Ida skal lage sushi! NAMM 😀

 

Her har dere litt av dagens antrekk. Siden jeg bare er hjemme ble det chill i dag gitt! Elsker buksen 😀


Genser fra Zara og bukse fra Second Female HER. Jeg har den i S, men burde hatt xs. Den er biiiittelitt stor i str! 

Noen som har tips til hvordan å lage god sushi forresten? Drar å handler om noen timer, så kom gjerne med masse tips. Har ikke laget det på seriøst…. Fire år!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg