SINGEL PARTYJENTE ER IKKE HELT MIN KOPP TE


Genseren er fra River Island (nelly) HER, i dag får dere forresten 25% avslag på alt fra nelly! 🙂

Da var dagens trening ferdig, og jeg har tatt en deilig varm dusj 9829; Har pakket meg inn som en calzone i genseren over og er klar til å lage rumpemerker i sofaen mens jeg sitter der å ser på KUWTK resten av kvelden. Været ute er heeelt jævlig, så utrolig deilig med en slik avslappende kveld! Tusen takk for så mange tips i innlegget under forresten, dere er søte altså! Har fremdeles sykt nerver for før-bildet jeg la ut, og har egentlig mest lyst til å slette hele driten. Det kler meg virkelig å ikke være en singel partyjente med et godt øye for fastfood altså. Har det en million ganger bedre nå, både psykisk og fysisk!

Bladde også igjennom bloggen min i sta, og jeg har jo seriøst aldri outfits lengre! Har jo så masse nye klær så skjønner egentlig ikke helt hvorfor. Er det noe som dere ønsker på bloggen eller? For isåfall kan jeg ta outfit i morgen 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg