PRØVER Å SETTE VERDENSREKORD

I går hadde jeg en skikkelig rar dag. Alt var liksom så tiltaksfullt og jeg hadde en slags angst i magen hele dagen, og jeg vet virkelig ikke hvorfor. Utseendet mitt var feil, jeg følte meg feit, jeg orket ikke fikse meg fordi jeg tenkte at jeg bare hadde stygge klær. Nå i dag som jeg ikke føler det sånn i det hele tatt så må jeg bare le av det hele. Her prøver man virkelig å sette verdensrekord i luksusproblemer! Når jeg ikke har stort annet å klage på enn en stygg-i-trynet dag, da har jeg det ganske så godt altså. Det er vel slik at vi mennesker er konstruert til å føle oss dritt av og til, uansett om vi egentlig ikke har noe å klage for. Noen er lei seg fordi de ikke har mer vann og mat å gi til familien sin, mens jeg er lei meg fordi jeg hadde en bad hair day. Livet altså 9829; I dag føler jeg meg uansett mye bedre, og det er jo bra. Har jo så mye positivt å se framover til også!


Toppen er fra nelly HER. (adlink)

 

 I skrivende stund sitter jeg å nettshopper litt. Jeg har seriøst blitt shoppingGAL den siste tiden, og finner nye ting jeg “ikke klarer meg uten” hver eneste dag. Nå skal det klikkes hjem en nydelig hvit veske fra Michael Kors, et par boots fra nelly og en fantastisk kåpe fra Zara bl.annet. Viser dere innkjøpene mine senere 😀 Og et lite tips! Flere ble så lei seg fordi kjolen under var utsolgt på nelly for litt siden. Nå har den kommet inn igjen! EDIT!: Kjolen ble visst utsolgt igjen, haha. Men under finner dere link til toppen som er helt lik!


Link HER! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg