TIPS TIL LANGT HÅR

Som dere allerede vet har jeg tatt ut extensione mine, og jeg er nå mer enn noen gang utrolig opptatt av at håret mitt skal vokse fort og være sunt. Siden jeg har hatt extensions i så mange år har jeg liksom ikke brydd meg så mye om lengden på mitt naturlige hår, nettopp fordi jeg visste at extensione gjorde det langt uansett. Jeg er jo heeelt avhengig av å ha langt hår, så at håret mitt er så “kort” nå syntes jeg var helt krise da jeg tok ut tapeextensione mine! 

På bildet under ser dere lengden på håret mitt for nøyaktig ett år siden!

MARS 2013:

 

MARS 2014:

Det er jo lengre enn for ett år siden, men fremdeles ikke langt nok! Hihi. Mye har jo slitt av siden jeg har vært utrolig dårlig å ta vare på det, pluss at jeg har klipt meg i løpet av året. Jeg har kjøpt meg B-vitaminer for å få håret til å gro fortere, etter anbefaling fra venninner funker dette kjempebra 😀 Også er jeg utrooolig nøye på hvilke produkter jeg bruker på håret mitt. Jeg fikk med meg noen produkter sist jeg var på Hendrix som pleier håret utrolig godt. Det er shampoen HER og balsamen HER, (Adlinks)

Hva er deres tips til at håret vokser fortere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg