FIN I FARTA

Da var den helgen over! Jeg er egentlig litt skuffet over at bare EN av bloggleserne mine har gratulert meg med dagen som var i går, men men. Dere kan vel ikke huske alt heller 😀 Hihi. Jeg feiret på lørdag, og jeg hadde et utrolig koselig vors hjemme sammen med gode venner før det ble en litt for fuktig kveld på byen. Formen i går (på selve bursdagen min, vel og merke) var ikke på topp. Sånn blir det når man har blitt 21 år og enda ikke klarer å drikke med måte. 

I dag er jeg derimot fin i farten igjen, så nå super jeg på en aldri så liten kaffekopp før jeg skal på trening. Har vært veldig flink med både kostholdet og treningen denne uken, og det er veldig deilig. Planen er jo å være så fit og fin som mulig til jeg flytter til Bergen, så denne måneden i Molde ser jeg litt på som en rehabiliteringsmåned. Skal også prøve å begrense meg til å kun dra ut 1, maks 2 ganger i måneden. Det må jo bli bra! Nei, nå får jeg komme meg avgårde. Har forresten kjøpt en sånn kameraknapp til kamera mitt, så nå blir det skikkelige bloggbilder framover. Ha en fin mandag så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg