MOLDEOUTFIT

Når jeg er hjemme er det sjeldent jeg drar på meg trange jeans og en fin overdel. Det er isåfall bare i helgene. Ellers går jeg rundt i treningsklær, ullundertøy eller joggisen. Det er SÅ deilig! Og da føler jeg meg også ekstra fin når jeg faktisk ordner meg skikkelig i helgene. Merket mot slutten i Oslo at jeg var så utrolig lei av alle klærene mine, og følte jeg bare brukte det samme om og om igjen. De siste dagene her i Molde har jeg derimot bodd i Kari Traa og Nike. Kanskje ikke akkurat det beste bloggmaterialet, men det får funke 😀

I dag skal jeg trene med mamma før det blir deilig middag hjemme og venninnekos ikveld. Må lade batteriene før jeg skal feire bursdagen min i morgen, gleder meg! 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg