TREG MORGEN

Nei, nå altså! Det klikker snart for meg!! Jeg er jo ikke kjent som den personen med den største tålmodigheten i verden heller, og akkurat nå blir den lille kvoten tålmodighet jeg har satt på prøve. Som jeg har skrevet tidligere har viftene i macen min klikket, men det har egentlig ikke vært et stort problem bortsett fra at det bråker og at den er litt treg om jeg skal redigere bilder osv. Men nå har den bestemt seg for å være treg HELE TIDEN! Nå er det nok altså. I dag skal jeg på elkjøp for å reparere den, dette gidder jeg faktisk ikke mer!

Foruten at den stygge macen har klikket, har jeg hatt en veldig fin morgen – og har en deilig dag i vente. Den startet med familiefrokost, og nå er det OL på tven. Senere i dag skal jeg på lunsj med mamma, tanten min og søskenbarnet mitt, innom Elkjøp med jævelen jeg skriver på nå, step/puls trening ikveld og kanskje ut en tur. Sistnevnte er ikke bestemt enda, så vi får se!


Haha, usminket med soveflettehår 9829; Takk gud for vippeextensions!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg