VIMSEKOPP PÅ TRENING

Deeeilig, første treningen på over to uker er gjennomført! Grunnet Bergensturen og flyttingen har jeg rett og slett ikke hatt tid til å trene, derfor var det ekstra deilig å gjennomføre sånn cirka en god økt i dag. Jeg er jo en supernoob når det kommer til egentrening, så jeg går egentlig bare å vimser rundt overalt og vet ikke helt hva jeg driver med. Jeg er iallefall sliten nå da, og det er et godt tegn. I morgen skal jeg på min kjære step/puls time igjen, og da får jeg sikkert virkelig kjørt meg. Woho!

I dag har det vært tacoaften hjemme hos mamma, og nå ligger jeg her og er dritmett. Vi klarer aldri å bli enige om hvilken mat vi skal spise, derfor ble det både nachos, taco med lefser og skjell. Mye å velge i med andre ord! Jeg fant ut at skjell er sykt mye sunnere enn de lefsene, derfor har de blitt min nye favoritt 😀 Nå skal jeg bare hoppe i dusjen før jeg skal ta sol med en venninne senere ikveld. Savner å være brun uten å måtte svømme i selvbruning.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg