SLANKING OG FINE FJELL

Av en eller annen grunn er jeg sikker på at jeg tok med meg snøen fra Oslo til Molde. Her har det ikke vært snø siden jul, men tror dere ikke at når jeg våknet i dag var det hvitt overalt? Jeg mener, kødder du liksom? Jeg som endelig trodde jeg kom hjem til våren. Der tok jeg grundig feil!

Men det ble ingen bremser på dagen av den grunn, jeg er så glad for å være hjemme at jeg kommer til å kose meg enormt uansett. Molde er så fint 9829; Alt er som normalt her hjemme. Brødrene mine snakker høyt, mamma fyker rundt mellom trening og vasking av huset og jeg sitter i sofaen å blogger. I dag skal jeg bl.annet på trening med Ida, noe som er veldig etterlengtet. Har rett og slett ikke hatt tid til å trene den siste tiden! Har likevel gått ned noen kilo da, ser dere det? Heheh, neida. 


Jeg spurte lillebroren min om han kunne ta bilder av meg, og det gjorde han. Av meg pluss halve stua. 


Her ser dere litt bedre hvordan leppene mine ble etter behandlingen hos Artesia spa forrige uke, jeg er så fornøyd! Sjekk ut hjemmesiden deres HER 😀


Så heldig jeg er som skal våkne opp til denne utsikten hver dag den neste måneden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg