NO EXTENSIONS!

I dag har jeg endelig kuttet navlestrengen og skiltes fra mine extensions, forhåpentligvis for godt. Jeg har SÅ lyst til å vokse ut mitt eget hår slik at det blir fint til sommeren! Hadde faktisk mye lengre hår enn jeg trodde, så det var ikke helt krise å ta de av heller. Det kommer iallefall til å bli mye lettere framover, mtp at det tar litt tid når man har extensions. Spesielt om man skal dusje, føne og rette håret. Må jo stå på badet i halvannen time for å bli ferdig..

Farget også etterveksten min mørk, så tok vi det enda lysere i tuppene. Jeg er så fornøyd, som alltid 😀 Min faste frisør Silje W. imponerer meg stadig 9829;

Fikset også brynene mine i dag, skal vise dere før/etter bilde senere – herregud for en forskjell! Silje N. har startet som bryndesigner på Hendrix, og hun er MEGAGOD! Hun er virkelig lidenskpelig opptatt av bryn, og det merkes også!

Nå blir det pizza med June før vi skal fikse litt mer før klessalget i morgen. Husk å kom på Hendrix Hair Majorstuen (arbos gate 2) klokken 12 for å sikre deg godbitene <3 Vi gir også vekk giveaways til de som shopper! Wuhuuuuu 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg