INTIMKONSERT OG SENGELØS

Heihei! Hadde en kjempekoselig kveld i går sammen med Andrea, Bjørn Erik, Fanny og Fanny. Vi var på Royal Christiannia der vi ble servert deilig tapas og fikk en intimkonsert med artisten Julie Bergan. Jeg er utrolig dårlig på å høre på musikk, så jeg visste ikke hvem hun var. Rart egentlig, for hun var utrolig flink! Sjekk henne ut på spotify 😀

Etter det dro vi å spiste en etterlengtet middag på fridays, før jeg sov over hos Andrea. Solgte jo sengen min i går (wopsi), så plutselig var jeg møbelløs. Veldig deilig egentlig! Nå gjenstår det bare å flytte alle salgsklærene ned på Hendrix, og vaske ned leiligheten. Må si jeg har vært effektiv altså 😀 Kommer helt sikkert til å bli en utrolig travel dag med siste rest av flyttingen pluss pluss, men det får bare gå. Blir digg å bli ferdig!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg