NYE LEPPER HOS ARTESIA

I går var jeg som sagt hos Artesia Spa på Grand hotell for å fylle restylane. Jeg var utrolig spent, siden de nettopp har tatt inn en lege som er spesialist på faget, og det var altså henne jeg skulle fylle restylane hos. Jeg har tidligere gått til Colusseumsklinikken for å fylle restylane og har alltid vært veldig fornøyd der, men etter opplevelsen i går må jeg er utrolig positivt overrasket over hvor bra resultatet ble! Legen er utrolig snill og en skikkelig perfeksjonist som gjør alt for at leppene skal bli så perfekte som mulig, og hun hører virkelig på deg om hva du vil endre på leppene dine. Tidligere har jeg opplevd at restylanen går litt fort ut av leppene mine i forhold til hva den gjør med andre jeg kjenner, og det fortalte jeg også til legen. Hun satt derfor restylanen på en måte slik at den “løftet” leppen min litt mer, og ga med den kanten i overleppen slik jeg ønsket. Endelig!

Akkurat nå er jeg litt hoven og stiv enda siden jeg gjorde det i går kveld, så jeg kommer til å skrive et innlegg når leppene føles myke og fine igjen 🙂

Artesia har nå tilbud ut februar, der alle som vil ta restylane får 10% rabatt! 9829; Sjekk ut hjemmesiden deres HER, og om dere har noen spørsmål ang. restylane kan dere kontakte Line på [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg