PATTERNS

Det er jo virkelig ingen hemmelighet at jeg lengter sykt etter sommeren. Nå som jeg holder på å pakke ned alle klærene mine fant jeg fram en favoritt jeg enda ikke har brukt. Hvorfor? Jo, fordi vinteren tillater det ikke. Geder meg som en gal til å bruke den i sommer! Syns det er så utrolig fint med mønster på sommeren, det gir så mye liv til et antrekk!

Den er kjøpt på nelly, men dessverre så er den utsolgt. Under fant jeg derimot mange andre kjoler som er minst like fine, som jeg gjerne kunne tenkt meg 9829;


HER // HER // HER


HER // HER // HER

Nå skal jeg løpe ned på Olivia for å spise en etterlengtet lunsj med Lars, før turen går videre på Artesia. Gleder meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg