KLÆR OG RESTYLANE

 

Hola hola! Grunnen til at jeg starter dette innlegget med litt spansk er fordi jeg rullet meg selv i selvbruning i går, og følte meg fin og sydenbrun i dag. Tre ganger hurra for det! Føler meg alltid en million ganger bedre med farge på kroppen. I dag skal jeg fortsette med flyttingen min, bl. annet å finne fram masse mere klær som vi skal selge på søndag. Som sagt er salget på Hendrix Hair Majorstuen, Arbos Gate 2 – fra klokken 12. Jeg visste faktisk ikke at jeg hadde så masse klær, men tydeligvis! Haha. Deilig å få solgt fra seg litt, selvom det er med tungt hjerte..


Bittelitt av det som kommer på salget.

I ettermiddag skal jeg på Artesia Spa Grand Hotell (link her)  for å fylle mine lepper med restylane, hurra! De har fått inn en ny spesialist på faget, så jeg gleder meg veldig til å teste henne ut 🙂 Innlegg om det kommer såklart senere. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg