BACK IN OSLO


Beklager at jeg ser ut som en mann på bildene altså, men jeg er SÅ trøtt.

Hey babes! Da er jeg hjemme igjen i Oslo. Tok flyet klokken 08.30 i dag tidlig, så det ble tidlig opp med andre ord. Tidligere enn jeg er vant med iallefall, hehe. I dag skal jeg ha befaring på leiligheten min, noe som vil si at noen fra leieselskapet kommer hit for å sjekke at ingenting er ødelagt osv. Det blir nok ingen problem 🙂 Er ikke lenge igjen til jeg flytter nå altså! Så nå må jeg bare kjappe meg å rydde ut av kofferten og støvsuge leiligheten før han kommer. Vil jo at det skal være så ryddig som mulig når det kommer besøk! Er også så syyyykt sulten, har vel egentlig ikke spist idag – om man ser bort ifra to biter av den lukseriøse frokosten SAS serverer. Hehe. Må en tur på butikken for å handle inn til uken, noe som er det beste jeg vet! Mat 9829;

Jeg skal forresten ha et klessalg på Hendrix Hair Majorstuen (Arbos Gate 1b) på søndag kl 12 og utover 😀 Har så masse klær jeg ikke får med meg i flyttelasset, bl.annet utrolig mange fine sko, jakker, kjoler osv. Det kommer til å være veldig billig, alt fra 20kr – 200kr. Er ikke så viktig å få så mye for plaggene, vil helst bare få de ut slik at jeg slipper å stresse med det før jeg flytter. Legger ut bilde av noen av plaggene etterpå når jeg har fått sortert litt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg