VINTERDEPRIMERT?

Det andre innlegget idag med et spørsmålstegn bak! MEN, denne gangen lurer jeg på noe, og tenkte kanskje en av dere lesere kunne hjelpe. Jeg har alltid trodd at de som sier de er vinterdeprimerte kun sier det fordi de er dritlei av snø og mørke dager. Jeg har aldri opplevd noe lignende selv, før i år. Jeg har ingen motivasjon til noe som helst, og vil helst bare utsette alle planer til våren. Det er faktisk ikke tull engang, men jeg sliter virkelig med å finne livsglede om dagene. Jeg lurer faktisk på om det er fordi været ute er slik som det er.

Er det noen av dere som opplever det samme, eller er det bare meg som holder på å bli gal?

Bildene over er fra i sommer, da jeg var klar for å dra ut. Jeg tenker tilbake på den beste sommeren jeg har hatt noen gang, og klarer ikke vente nok med å se sola skinne igjen. Det er faktisk så ille at jeg vurderer å flytte til syden i stedet for Bergen, haha! Og apropos Bergen, til de som bor her: hvordan bruker en normal sommer å være her? Om dere sier at det regner hele tiden begynner jeg faktisk å grine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg