SØVN


Hatt – HM, Jakke – Vila, Genser – Primark, Bukse – Bikbok, Veske – Michael Kors, Sko – Friis

Haha, gjett hvem som nettopp krøyp seg ut av senga.. Meg! Jeg har sovet i nesten 14 timer, og det må jo være rekord! Ikke var jeg ute i går, og ikke la jeg meg sent heller. Før så klarte jeg ikke sove lengre enn MAKS ni timer, mens nå i mine tidlige 20 år så klarer jeg altså å sove over et halvt døgn. Det er jo egentlig helt krise! 

Men men, det er deilig å være uthvilt iallefall. Dette er siste dag her i Bergen, så det gjelder å kose seg maksimalt med kjæresten før jeg drar tilbake igjen til Oslo i morgen. Dette er jo min siste måned i Oslo, før jeg flytter hjem til Molde en liten måned før vi tar over leiligheten i Bergen. Apropos, vi har fått leilighet! Hurra hurra. Den ligger rett ved bybanestoppet til Brann Stadion. Hadde egentlig tenkt meg å bo midt i sentrum, men når vi får muligheten på en SÅ fin leilighet må man bare slå til 🙂 Det går jo an å flytte senere om man finner noe bedre. Gleder meg forresten sykt til å bo hjemme i Molde litt også, det går dessverre alt for lang tid mellom hver gang jeg besøker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg