PINK

DA var jeg endelig igang med dagen – igjen! Sto først opp midt på natten, altså klokken 04.30 for å kjøre Kristoffer på jobb. Noe jeg forsåvidt syns var helt latterlig. Han er ikke nattarbeider heller, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de måtte møte så tidlig. Men men! Synd for han. Jeg gikk iallefall rett å la meg da jeg kom hjem igjen, og våknet vel ikke før i halv tolv tiden. 

Siden da har jeg bare gått rundt med tøfler og min nye favorittgenser (dere finner den HER), jeg har den i L slik at den dekker rumpeballene mine. Det er jo som en kjole til sommeren! Hehe, neida. Og til de som bryr seg, så er været i Bergen helt grusomt. Storm med andre ord! Det gir meg en ypperlig unnskyldning til å fortsette mitt breaking bad maraton. Hadde forsåvidt sett på serien selv om det var strålende sol og tyve grader også. Jeg er allerede midt i sesong 3, og jeg startet for to dager siden! Jeg er seriøst verdensmester i å se på tvserier!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg