LIVET SIDEN SIST

Hei mine snuppesøte babes av noen blogglesere! Som dere vet har jeg hatt trøbbel med laderen til macen og har derfor ikke hatt strøm. I håp om at jeg hadde noen snille facebookvenner postet jeg derfor årets første status på facebook:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

For det første fikk jeg ingen likes, og for det andre var det bare min gode venninne Guro som kommenterte for å gjøre narr av meg. Det er akkurat derfor jeg aldri legger ut statuser på facebook. Jeg måtte derfor se meg nødt til å bruke 650,- på en ny lader, veldig kjedelig siden jeg har den oppfatning av at Apple sine produkter skal holde lengre enn som så. MEN MEN!! Nå har jeg iallefall data.

Fredagskvelden var utrolig trivelig forresten. Den startet på min favorittresturant Trancher sammen med shælesten min der vi spiste og drakk godt, før vi dro videre på Tea Lounge på Løkka for enda flere drinker. Kvelden ble som alltid avsluttet hos min flotte svigerbror (sier man svigerbror når han er broren til kjæresten?), der det som alltid var nok å drikke. Dagen derpå våknet jeg og bare “hurra, jeg har fått feber!”. Not. Så jeg har hatt feber siden da, og gjort noe jeg ikke har gjort hele mitt liv tror jeg? – Å sove i femten timer i strekk. Wow, soveapplaus til meg.


Jeg har bodd i dette de siste dagene. Som dere ser har buksen fått både kne og skrittmerker, det er fordi jeg sov i den. Digg.


Så et par helt meningsløse bilder av meg selv, bare fordi det må et blogginnlegg inneholde.

I går ettermiddag dro jeg til Bergen, og her ligger jeg enda overraskende nok.

Jeg har forresten lastet ned en app som heter “my fitness pal”, der jeg registrerer alt jeg spiser og trener. Der føler jeg bl.annet mine spreke venninner som også gjør det samme. Utrolig gøy, helt til i går…. Da fikk jeg nemlig munches, og spiste alt som i min vei. Jeg måtte fint registrere dette kaloriinntaket i MFP, og hvem visste at en liten boks med rømmedressing inneholdt nesten 400kcal? WÆÆÆ! Jeg spiste det likevel da. Pluss pizza og smågodt, som jeg også måtte registrere. Eller, ikke smågodtet da. Mobilen min gikk tom for strøm siden jeg var så ivrig på å registrere alt jeg spiste, og hvor tror dere laderen ligger? Jo, i Oslo.. Det ligger en forbannelse over meg og de laderne. 

Så jo, der har dere mitt liv siden sist. Like spennende som alltid. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg