HOS MARNA

Tidligere i dag dro jeg innom salongen til Marna på Majorstuen for å legge shellac negler. Endelig! Jeg har gått alt for lenge uten nå, noe som er kjempekjipt. Jeg elsker jo shellac, nettopp fordi det er som vanlig neglelakk som holder superlenge og som beskytter neglene. Da vokser jo neglene mine lengre også, noe som er positivt. Det var flinke Marine som la neglene på meg. Hun er til venstre på bildet under.

Sjekk ut bloggen til neglestudioet HER!


Syns denne fargen passet perfekt til meg nå som det er vinter. Hva syns dere?

For timebestilling kan du sende mail til [email protected]

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg