KJOLER TIL UNDER 300,-

Hei folkens! Tror dere ikke denne frøkna endte opp på byen i går? Huff, jeg som skulle være rolig! Vel vel, gøy var det iallefall. Men jeg sliter veldig med å finne noe å ha på meg merker jeg, spesielt siden skapet mitt er overfylt av glitrende julekjoler som jeg er kvalmende lei av. Jeg har blitt helt hekta på enkle kjoler, syns det er så fint! Fant masse jeg likte på nelly, tenkte å bestille meg en pakke 😀 Hvilke er deres favoritter? Og dere, alle kjolene jeg har plukket ut i dag er til under 300kroner! Trenger ikke blakke seg helt for å finne noe fint 🙂


1. HER // 2. HER // 3. HER


4. HER // 5. HER // 6. HER


7. HER // 8. HER // 9. HER


10. HER // 11. HER // 12. HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg