KØBENHAVN

Sånn, da var jeg tilbake! Tror jeg glemte å fortelle dere om det, men i går dro jeg på dagstur til København med Vixen redaktør Ida, blogger og stylist Line (lilisfashion.com) og Trude fra MSL-group. For en fantastisk dag! Jeg har jo aldri vært i København i voksen alder før, så det var veldig moro 😀 Vi ble invitert av Oral – B for lanseringen av deres nye tannkrem 3D-White. Den er også kjent som “crest” til dere som har bestilt den fra ebay eller kjøpt den i USA. Den skal visstnok være utrolig bra for tennene, og bleker de mens du pusser de – uten å skade emaljen. Gleder meg til å teste ut!

Ellers hadde vi en nydelig dag på spa, der vi ble skikkelig vartet opp og fikk masse deilige produkter. Følte meg skikkelig bortskjemt! At jeg får alt dette er jo på grunn av bloggen min, og dere fantastiske lesere som stikker innom hver dag. TUSEN takk for det alle sammen, dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det 9829; Bildedryss fra dagen:

København er definitivt en by jeg skal tilbake til på en skikkelig shoppingtur, så mange fantastiske butikker da! ÅÅH

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg