DET ER TANKEN SOM TELLER

Heihei! Formen min er mye bedre, fikk tatt meg en dusj i sta og det gjorde nok susen! 🙂 Lagde meg litt sashimi også, noe som virket som en utrolig god ide helt til jeg faktisk skulle spise det. Jeg er ikke fan av laks dagen derpå altså, iallefall ikke rå! Haha. Maten gikk dessverre i søpla, og jeg lagde meg et par brødskiver i stedet. Cravingen for chrispy chicken er der enda, så det spørs nesten om jeg må løpe bort på burger king altså. Jeg har jo vært så flink til å trene og spise sunt i det siste, så en aldri så liten burger kan nok ikke skade! Haha.


Salmalaks, mango, avocato og syltet ingefær. Egentlig utrolig godt, men ikke i dag..

Nå skal jeg komme meg ned på Grûnerløkka for å hente Zara som har vært på sleepover med sin bestekompis Canelo. Haha, koselig 9829;

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg